reklama

A veru prekrásny je ten Oravský hrad (fotoreportáž)

Oravský hrad je podľa mňa vynikajúcou ukážkou toho, že Slovensko má čo ponúknuť zahraničným turistom. Máme tu predsa stredoveké hrady a zámky, drevené kostoly, meštianske domy a paláce a predovšetkým krásnu prírodu. Vysoké a Nízke Tatry, Slovenský raj a kras, národny park Pieniny, Poloniny, Veľká a Malá Fatra či Muránska Planina. To všetko sú nádherné miesta, ktoré treba ešte viac zviditeľniť. Nech všetci cudzinci vedia, čo krásne tu máme! Netreba však zabúdať nato, že je to tu hlavne pre nás, Slovákov. A tak si pustime nejakú dobrú ľudovku z našej bohatej folklórnej studnice a buďme hrdí nato, čo tu máme, nato, že sme Slováci! Veď rímsky filozof Seneca raz veľmi múdro poznamenal: "Nikto nemiluje svoju vlasť preto, že je veľká, ale preto, že je jeho."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

A ja som z Oravy debnár...

Obrázok blogu

A ja som z Oravy debnár, a ja ťa dievčatko neznám.

[:Vezmem si pobíjač kliešte, pôjdem ja na vandry ešte.:]

Obrázok blogu

2. Keď ma ty šuhajko nechceš, hľadaj si dievčatko kde chceš.

[:Ani ja nebudem tvoja, nedá ma mamička moja.:]

Obrázok blogu
Obrázok blogu

3. Čo sa jak dievčatko brániš, od našej záhradky strániš.

[:A predsa len budeš moja, dajú ťa mamička tvoja.:]

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

4. [:Ani mi do domu nechoď, ani mi muziku nevoď,:]

[:lebo ja nebudem tvoja, nedá ma mamička moja.:]

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

5. [:Keď ma ty, šuhajko, nechceš, hľadaj si šuhajka kde chceš.:]

[:A ja si za vŕštek zájdem, tam si ja dievčatko nájdem.:]

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Zdenko Somorovsky

Zdenko Somorovsky

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Človek čo má rád - prirodzený smiech, pozitívnu náladu a sarkastický humor, spoznávanie cudzích ľudí a kultúr, chuť horúceho čaju a arómu kávy, portské a tokajské vínko, krásne portugalské, španielske a anglické slovíčka. Človek, čo miluje cestovanie telom aj dušou a s ním spojené dobrodružstvo, hory a prírodu. Okrem toho sa rád ponára do studnice vedomostí starých kníh a zaprášených máp. Miluje hudbu a hudobné nástroje. Zbožňuje fotografovanie a písanie, pretože rád odkrýva čaro našej doby a našej planéty. Riadi sa heslom: "Bud vždy vyzbrojený úsmevom, pretože s ním je život krajší":-) Zoznam autorových rubrík:  PortugalskoNezaradenáTaliansko a jeho krásyAmerikaSlovenskoIzraelBraziliaŠkótskoPoľskoBelgickoŠvédskoAko chutí MarokoŠpanielskoBáseň ako darKeď kráčam životom

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu