reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdenko Somorovsky

Zdenko Somorovsky

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Človek čo má rád - prirodzený smiech, pozitívnu náladu a sarkastický humor, spoznávanie cudzích ľudí a kultúr, chuť horúceho čaju a arómu kávy, portské a tokajské vínko, krásne portugalské, španielske a anglické slovíčka. Človek, čo miluje cestovanie telom aj dušou a s ním spojené dobrodružstvo, hory a prírodu. Okrem toho sa rád ponára do studnice vedomostí starých kníh a zaprášených máp. Miluje hudbu a hudobné nástroje. Zbožňuje fotografovanie a písanie, pretože rád odkrýva čaro našej doby a našej planéty. Riadi sa heslom: "Bud vždy vyzbrojený úsmevom, pretože s ním je život krajší":-) Zoznam autorových rubrík:  PortugalskoNezaradenáTaliansko a jeho krásyAmerikaSlovenskoIzraelBraziliaŠkótskoPoľskoBelgickoŠvédskoAko chutí MarokoŠpanielskoBáseň ako darKeď kráčam životom

reklama

Brazilia

Kniha Úžasná Brazília: cestopisné reportáže z najväčšej juhoamerickej krajiny.

Zdenko Somorovsky

Kniha Úžasná Brazília: cestopisné reportáže z najväčšej juhoamerickej krajiny.

„Každá cesta sa odohráva v určitom kolobehu, ktorý ma štyri fázy.

  • 14. dec 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 372x
  • 0
Čarovná Brazília - výber z ciest I. ( fotoreportáž )

Zdenko Somorovsky

Čarovná Brazília - výber z ciest I. ( fotoreportáž )

Už dlhšie som sa chystal pripraviť nejakú fotoreportáž z mojej milovanej Brazílie a dnes som sa k tomu konečne dokopal. Chcem sa s vami podeliť o pár nádherných miest, ktoré som počas svojho ročného pobytu navštívil. Tento rok sa bude v Brazílii konať svetový šampionát vo futbale, krajina sa ešte viac otvorí svetu a ukáže aké poklady v sebe skrýva. Tých, ktorí si nájdu čas preto pozývam na krátku cestu do známych, ale aj odľahlých častí Brazílie.

  • 10. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 499x
  • 6
Brazílska príroda (video a foto)

Zdenko Somorovsky

Brazílska príroda (video a foto)

Brazílska príroda ma očarila. Milujem naše lesy, naše vyšliapané chodníčky, naše Tatry. Chýbajú mi! V cudzej krajine však treba spoznať čaro inej fauny a flóry. Preto vždy, keď je voľný čas, snažím sa vybehnúť von do prírody. Sledujem pohľadom danú krajinu, očami preskakujem z kopca na kopec, zo stromu na strom, privoniam k neznámym kvetom a vnímam okolité zvuky. Práve tie sú v Brazílii odlišné. Neznáme zvuky zvierat a vtákov dodávajú miestu patričnú príchuť exotickosti.

  • 28. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 568x
  • 9
Brazílska káva v obrazoch

Zdenko Somorovsky

Brazílska káva v obrazoch

Už, keď som letel do Brazílie, vedel som, že si chcem ísť pozrieť kávové plantáže. Včera sa mi to po prvýkrát v živote podarilo. Na živo som videl kávovník arabský, ktorý je najrozšírenejším kávovníkom pestovaným na výrobu kávy v Brazílii. Kávovník je tu hlavnou poľnohospodárskou plodinou a samotná káva hlavným exportovaným produktom. Vďaka čomu je Brazília najväčší producent kávy na svete. Štát Minas Gerais v ktorom sa práve nachádzam, je najväčším brazílskym producentom kávy Arabica.

  • 29. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 006x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu