reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdenko Somorovsky

Zdenko Somorovsky

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Človek čo má rád - prirodzený smiech, pozitívnu náladu a sarkastický humor, spoznávanie cudzích ľudí a kultúr, chuť horúceho čaju a arómu kávy, portské a tokajské vínko, krásne portugalské, španielske a anglické slovíčka. Človek, čo miluje cestovanie telom aj dušou a s ním spojené dobrodružstvo, hory a prírodu. Okrem toho sa rád ponára do studnice vedomostí starých kníh a zaprášených máp. Miluje hudbu a hudobné nástroje. Zbožňuje fotografovanie a písanie, pretože rád odkrýva čaro našej doby a našej planéty. Riadi sa heslom: "Bud vždy vyzbrojený úsmevom, pretože s ním je život krajší":-) Zoznam autorových rubrík:  PortugalskoNezaradenáTaliansko a jeho krásyAmerikaSlovenskoIzraelBraziliaŠkótskoPoľskoBelgickoŠvédskoAko chutí MarokoŠpanielskoBáseň ako darKeď kráčam životom

reklama

Báseň ako dar

Láska každodenná

Zdenko Somorovsky

Láska každodenná

  • 24. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 834x
  • 0
Povedz posledné zbohom

Zdenko Somorovsky

Povedz posledné zbohom

Môj príspevok je o každom z radu študentov, ktorí si kladú otázky čo po skončení školy. Veď jeden deň sme zabuchli dvere 5 ročnému študentskému životu a na druhý deň sme už držali klučku neznámej budúcnosti. O tom je moja báseň - Posledné zbohom.

  • 29. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 100x
  • 4
Oživenie básnickej zbierky Ave Eva od Jána Kostru

Zdenko Somorovsky

Oživenie básnickej zbierky Ave Eva od Jána Kostru

Po dlhej dobe som sa opäť vrátil k svojmu obľúbenému autorovi Jánovi Kostrovi a k jeho pre mňa výnimočnému básnickému dielu Ave Eva. Prvý krát som sa stretol s rovnomennou básňou v Slovenskom komornom divadle v Martine na predstavení s názvom „Návraty Holywoodu“. Už vtedy som si uvedomil aká krásna je tvorba tohto slovenského básnika, maliara, esejistu a prekladateľa. Rozhodol som sa preto, že odfúknem prach a opäť oživím jeho verše, doprajem im opätovne ochutnať sladkosť ľudských pier, vôňu okolitej prírody a zvuky mesta, ulice a nakoniec aj tvojej izby, pretože práve tebe čitateľ je táto báseň venovaná, pretože načo sú nám slová, keď ich nemá kto prečítať, načo sú nám verše, keď ich nemá kto recitovať. Preto predkladám jednu báseň z tejto zbierky, ktorá je mi práve teraz srdcu blízka a ktorých verše sú a navždy ostanú aktuálne pokiaľ na zemi bude láska...

  • 28. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 161x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu